Reklamlarınızı Oluşturursunuz
Reklamlarınızı oluşturur ve işletmenizi yansıtan kelime ve terimleri anahtar kelimeleriniz olarak belirlersiniz.
Anahtar kelimeler hakkında bilgi edinin
Reklamlarınız Google’da Görünür
Kullanıcılar Google'da anahtar kelimelerinizden biri ile arama yaptığında, reklamınız arama sonuçlarının yan tarafında görünebilir. Böylece, sizin iş alanınızla ilgilenen hedef kitlesine hitap etmiş olursunuz.
Müşteri Çekersiniz
Kullanıcılar reklamınıza ürününüzü satın almak veya sizi yakından tanımak için tıklayabilirler. Reklam vermeye başlamak için bir web sayfanızın olmasına bile gerek yok: Google reklamınız için web sayfası oluşturmanıza yardımcı olacaktır. Bu kadar kolay!
Google AdWords'ün Avantajları:
Hedef Kitlenize Ulaşma
Google'da arama yapan kişilere artık reklam verme yoluyla da ulaşabilirsiniz. Web siteniz Google arama sonuçlarında listeleniyor olsa bile, AdWords aracılığıyla Google'da ve reklam ağımızda yeni potansiyel müşteri kitlelerini hedefleyebilirsiniz.
Daha Fazla Kontrol
İstediğiniz sonuçları elde edene kadar reklamınızı düzenleyebilir ve bütçenizi ayarlayabilirsiniz. Çeşitli reklam biçimlerini kullanabilir, hatta reklamınızı belirli dil ve coğrafi bölgeleri hedefleyecek şekilde ayarlayabilirsiniz.
Ölçülebilir Değer
Minimum harcama sınırı veya süre taahhüdü söz konusu değildir. Üstelik, tıklama başı maliyet seçeneğiyle, yalnızca reklamınız tıklandığında ücretlendirilirsiniz. Bu da, bütçenizin her kuruşunun yeni potansiyel müşteriler kazanmak için harcandığı anlamına gelir.
Olası maliyetlerinizi mi düşünüyorsunuz? Merak etmeyin: AdWords, ne kadar harcayacağınız ile ilgili kararları tamamıyla size bırakır.
Bütçenizi Belirleme
Minimum harcama sınırı yoktur: AdWords için ne kadar ödeyeceğinizi belirlemek size kalmıştır. Örneğin, 7,5 YTL'lik günlük bütçe ve reklamınızın alacağı her tıklama için maksimum 15 kuruşluk bir maliyet belirleyebilirsiniz.
Varsayımlardan Kaçınma
Anahtar kelime belirleme ve bütçenizi en verimli şekilde kullanma konularında bilinçli kararlar verebilmeniz için anahtar kelime trafiği ve maliyet tahminleri sağlarız. (Anahtar Kelime Maliyetlerini Tahmin Etme)
Yalnızca Sonuçlar için Ödeme Yapma
Reklamınız görüntülendiğinde değil, yalnızca tıklandığında ödeme yaparsınız.
Ödeme seçenekleri ülkeye ve para birimine göre değişir. Daha fazla bilgi edinin
Yerel ve Bölgesel Hedefleme
Reklamlarınızı yalnızca belirli bir bölgede arama yapan kişilere görüntülenecek şekilde ayarlayabilirsiniz. Örneğin, bulunduğunuz yere 40 kilometre uzaklıktaki çevrimiçi müşterileri kolayca hedefleyebilirsiniz. Daha fazla bilgi edinin
Reklamlarınızı oluşturur ve işletmenizi yansıtan kelime ve terimleri anahtar kelimeleriniz olarak belirlersiniz.
Anahtar kelimeler hakkında bilgi edinin
Reklamlarınız Google’da Görünür
Kullanıcılar Google'da anahtar kelimelerinizden biri ile arama yaptığında, reklamınız arama sonuçlarının yan tarafında görünebilir. Böylece, sizin iş alanınızla ilgilenen hedef kitlesine hitap etmiş olursunuz.
Müşteri Çekersiniz
Kullanıcılar reklamınıza ürününüzü satın almak veya sizi yakından tanımak için tıklayabilirler. Reklam vermeye başlamak için bir web sayfanızın olmasına bile gerek yok: Google reklamınız için web sayfası oluşturmanıza yardımcı olacaktır. Bu kadar kolay!
Google AdWords'ün Avantajları:
Hedef Kitlenize Ulaşma
Google'da arama yapan kişilere artık reklam verme yoluyla da ulaşabilirsiniz. Web siteniz Google arama sonuçlarında listeleniyor olsa bile, AdWords aracılığıyla Google'da ve reklam ağımızda yeni potansiyel müşteri kitlelerini hedefleyebilirsiniz.
Daha Fazla Kontrol
İstediğiniz sonuçları elde edene kadar reklamınızı düzenleyebilir ve bütçenizi ayarlayabilirsiniz. Çeşitli reklam biçimlerini kullanabilir, hatta reklamınızı belirli dil ve coğrafi bölgeleri hedefleyecek şekilde ayarlayabilirsiniz.
Ölçülebilir Değer
Minimum harcama sınırı veya süre taahhüdü söz konusu değildir. Üstelik, tıklama başı maliyet seçeneğiyle, yalnızca reklamınız tıklandığında ücretlendirilirsiniz. Bu da, bütçenizin her kuruşunun yeni potansiyel müşteriler kazanmak için harcandığı anlamına gelir.
Olası maliyetlerinizi mi düşünüyorsunuz? Merak etmeyin: AdWords, ne kadar harcayacağınız ile ilgili kararları tamamıyla size bırakır.
Bütçenizi Belirleme
Minimum harcama sınırı yoktur: AdWords için ne kadar ödeyeceğinizi belirlemek size kalmıştır. Örneğin, 7,5 YTL'lik günlük bütçe ve reklamınızın alacağı her tıklama için maksimum 15 kuruşluk bir maliyet belirleyebilirsiniz.
Varsayımlardan Kaçınma
Anahtar kelime belirleme ve bütçenizi en verimli şekilde kullanma konularında bilinçli kararlar verebilmeniz için anahtar kelime trafiği ve maliyet tahminleri sağlarız. (Anahtar Kelime Maliyetlerini Tahmin Etme)
Yalnızca Sonuçlar için Ödeme Yapma
Reklamınız görüntülendiğinde değil, yalnızca tıklandığında ödeme yaparsınız.
Ödeme seçenekleri ülkeye ve para birimine göre değişir. Daha fazla bilgi edinin
Yerel ve Bölgesel Hedefleme
Reklamlarınızı yalnızca belirli bir bölgede arama yapan kişilere görüntülenecek şekilde ayarlayabilirsiniz. Örneğin, bulunduğunuz yere 40 kilometre uzaklıktaki çevrimiçi müşterileri kolayca hedefleyebilirsiniz. Daha fazla bilgi edinin
Ptsi Mart 19, 2012 3:09 am tarafından KaRaKuLe
» 18 Mart 1915 Çanakkale Deniz Zaferi Kutlu Olsun!
C.tesi Mart 17, 2012 11:33 am tarafından KaRaKuLe
» 8 Mart Dünya Kadınlar Günü Kutlu Olsun! (2012)
Perş. Mart 08, 2012 3:47 pm tarafından KaRaKuLe
» En Güncel 2012 Dns Ayarları ve Sunucu IP Numaraları
Ptsi Mart 05, 2012 7:57 pm tarafından KaRaKuLe
» Dünyanın En Yaşlı İnsanı Osmanlı Doğumlu
C.tesi Şub. 25, 2012 12:50 pm tarafından KaRaKuLe
» Revolver | Full Film | 2005 |
C.tesi Şub. 25, 2012 12:44 pm tarafından KaRaKuLe
» Kemal Sunal - Koyden Indim Sehire 1974 ( Full Tek Parça )
C.tesi Şub. 25, 2012 12:43 pm tarafından KaRaKuLe
» Hababam Sinifi Uyaniyor 1976 ( Full Tek Parça )
C.tesi Şub. 25, 2012 12:42 pm tarafından KaRaKuLe
» Cem Yılmaz - Yahşi Batı HQ (Full Film)
C.tesi Şub. 25, 2012 12:41 pm tarafından KaRaKuLe